گروه نرم افزاری فرکام

طراحی انواع سایت های تخصصی و فروشگاخی ،CRM و باشگاه مشتریان

گروه نرم افزاری فرکام

طراحی انواع سایت های تخصصی و فروشگاخی ،CRM و باشگاه مشتریان

پیوندها
  • ۰
  • ۰


اهمیت ورود کسب وکار به دنیای اینترنت به جایی رسیده است که همه مشاغل در رقابت با یکدیگر برای ورود سرعتر به این فضا هستند .هنرمندان بهداشت و زیبایی و مخاطبان آنان نیزاز این قافله عقب نمانده اند و در تلاش هستند تا از مزایای ورود به دهکده جهانی بهره ببرند و حرفه خود را به گونه متفاوت و کارآمد معرفی کنند .
طراحی سایت بهداشت و زیبایی در حقیقت ابزار تسریع کننده فعالان این حرفه جهت گسترش حوزه فعالیت آنان می باشد .لذا طراحی سایت زیبایی و بهداشت باید در ظاهر کاملا متفاوت با دیگر سایتها باشد چراکه این سایت معرف زیبایی است و باید از همه نظر زیبا باشد و از گرافیک فوف العاده بهره مند شود .
در گذشته مخاطبان و علاقمندان به دریافت خدمات زیبایی باید مدت طولانی و از طریق گفتگو به دیگر افراد از کیفیت و نحوه ارائه خدمات مراکز بهداشت و زیبایی آگاه می شدند ،لیکن امروزه با یک سرچ کوتاه می توان هرآنچه از زیبایی به دنبال آن هستید را پیدا کنید .علاوه براین فعالان این حوزه دیگر نیاز است با هزینه های گزاف تبلیغات سعی در کسب شهرت و معروفیت نمایند ، بلکه با طراحی سایت بهداشت و زیبایی که داراس سئو بالایی هست می توانند به راحتی از رقبا پیشی بگیرند .

بنابراین برای طراحی سایت بهداشت و زیبایی باید به عوامل زیر توجه ویژه داشت :
طراحی بخش درباره ما که به معرفی مرکز و توضیح کلی در خصوص خدمات و گواهینامه های بپردازد .
طراحی بخش معرفی  محصولات مرکز در طراحی سایت بهداشت و زیبایی
ایجاد بخشش ویژه جهت فروش محصولات به صورت آنلاین 
طراحی بخش گالری تصاویر و ویدئو محصولات و خدمات مرکز
امکان دریافت نوبت دهی آنلاین جهت استفاده از خدمات مرکز زیبایی و بهداشت 
طراحی اطلاعات تماس 
بهینه کردن سایت در موتورهای جستجو و سئو آن
گروه نرم افزاری فرکام با حدود یک دهه تجریه در خصوص طراحی انواع سایت های تخصصی به شما کمک می کند که مانند الماس زیبا باشید ودر زمره رقیبان خود خوش بدرخشید .


  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی