گروه نرم افزاری فرکام

طراحی انواع سایت های تخصصی و فروشگاخی ،CRM و باشگاه مشتریان

گروه نرم افزاری فرکام

طراحی انواع سایت های تخصصی و فروشگاخی ،CRM و باشگاه مشتریان

پیوندها
  • ۰
  • ۰


فضای بیمارستانها و مراکز درمانی به دلیل جو ناراحت کننده ای که دارد ، هر عاملی که بر این ناراحتی بیافزاید موجبات ناخرسندی افراد را فراهم می سازد .یکی از این عوامل اتلاف وقت ناشی از طی مراحل اداری طولانی و خسته کننده برای همراهان بیماران می باشد .
بیمارستانهای متعددی در کشور می باشند که خدمات مختلفی ارائه می کنند ،گاهی برخی از بیمارستانها تخصصی بوده و در یک زمینه خاصی پزشکی فعالیت می کنند و گاهی جنرال هستند و همه زمینه های درمانی و پزشکی را شامل می شوند .
بیماران و همراهان آنان برای اینکه بتوانند به راحتی بیمارستان مورد نظر که خدمات مورد نیاز آنان را ارائه نماید ،با طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی توسط مراکز درمانی ، به راحتی می توانند مرکز مورد نظر خود را پیدا کنند و بیماران خود را در کوتاهترین زمان ممکن به این مراکز ارجاع دهند .علاوه بر این می توانند پروسه پذیرش بیمار تا ترخیص را نیز از طریق سایت پیگیری نمایند .


لذا در طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی می بایست به نکات مهمی توجه کرد که شامل موارد ذیل می باشد :
 در طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی می بایست بخشی با نام پذیرش دقیقا مانند آنچه در فضای واقعی پذیرش بیماران وجود دارد ، ایجاد شود که بیماران کلیه مدراک لازم و وجوه پرداختی و حتی مدارک بیمه ای را از این طریق با عضویت در سایت  ارسال نمایند و به راحتی بتوانند زمان درمان خود را سپری نمایند .
برای درمانگاهها می بایست بخشی جهت رزرو اینترنتی نوبت برای پزشک مورد نظر ایجاد شود ،تا از تداخل نوبت ها و اتلاف وقت بیماران جلوگیری به عمل آید .
بخشی با نام درباره ما ایجاد شود که ضمن معرفی بیمارستان در بخشهایی جداگانه به معرفی درمانگاهها و بخش ها ی بیمارستان بپزدارد و به معرفی پزشکان و پرسنل بیمارستان با معرفی سوابق آنان بپردازد .
اطلاعات در سایت قابل جستجو باشد و به راحتی قابل دسترسی باشد .
نمونه های موفقی از طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی اخیرا به وجود آمده اند که رضایت خاطر بسیاری را برای بیماران به ارمغان آورده است ، مانند بیمارستان میلاد و بیمارستان چشم پزشکی نور 
بنابراین اگر به دنبال طراحی یک سایت کامل و همه جانبه جهت پوشش فضای بیمارستان و درمانگاه خود هستید ، گروه نرم افزار ی فرکام می تواند در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت سایت مورد نظر شما را طراحی و با پشتیبانی شبانه روزی آن ، سبب آرامش خاطر شما و بیماران گردد .

 



  • ۹۷/۰۷/۰۱
  • گروه نرم افزاری فرکام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی